Vaše nejčastější dotazy

Níže nalezne výčet nejčastějších dotazů našich zákazníků. V případě, že Vás zajímá cokoliv dalšího, kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailu objednávky@yosport.cz nebo v pracovní dny od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle +420 774 333 865.

 

Jak postupovat v případě zvolení nevhodné velikosti?

Pokud vám nevyhovuje velikost, střih nebo barva a chtěli byste produkty z objednávky vrátit, můžete to v souladu s § 1829 občanského zákoníku provést do 14 dnů od převzetí objednávky.

Vrácení zboží

Vytiskněte a vyplňte formulář (zde) a vložte jej do balíčku, který řádně zabalte a odešlete na adresu:


Yo sport
Hlavní třída 377/39
736 01 Havířov
(Pouze adresa pro zaslání. Neslouží k osobnímu doručení)
Doplňující informace k příjemci:
Telefon příjemce: 774 333 865
Email příjemce: objednavky@yosport.cz

Zboží můžete zaslat libovolným přepravcem. Pro vrácení zboží z více objednávek můžete vše poslat v jednom balíčku. Na číslo bankovního účtu z formuláře Vám částku vrátíme nejpozději do 14 dní od převzetí zásilky skladem.

Jak postupovat v případě vrácení zásilky v zákonné lhůtě 14 ti dní?

Pokud potřebujete zásilku vrátit, můžete tak učinit v zákonné lhůtě 14 ti dní od doručení vaší objednávky:

Zboží odešlete libovolným přepravcem na adresu určenou pro vrácení zboží (Yo sport, Hlavní třída 377/39, Havířov 736 01 telefon příjemce: +420 774 333 865, email příjemce: objednavky@yosport.cz), do balíčku vložte vyplněný formulář: Formulář pro výměnu / vrácení zboží ke stažení zde.

Peníze za vrácené zboží Vám budou poukázány na Váš bankovní účet do 14 ti dnů od doručení vráceného zboží na náš sklad.

Jak postupovat v případě výskytu vady na zboží a potřeby reklamace?

V případě, že na našich produktech, v zákonem dané záruční době, naleznete jakoukoliv vadu nebo se tato vada vyskytne v zákonem dané záruční době, postupujte prosím následovně:

Vadný kus odešlete na naši adresu reklamačního oddělení (Reklamační oddělení - Yo sport, Hlavní třída 377/39, Havířov, 736 01), do balíčku nezapomeňte vložit vyplněný reklamační formulář, kopii dokladu a číslo bankovního účtu pro případ vrácení peněz. Reklamační formulář naleznete ZDE.

Vadný kus bude posouzen pracovníky našeho reklamačního oddělení a následně Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu vyřízení reklamace a to nejpozději do 30-ti dní od přijetí Vaší reklamace.

Kontakt pro dotazy ohledně reklamací: objednavky@yosport.cz

Jaké možnosti dopravy a platby nabízíte?

Nabízíme možnost dopravy až k Vám domů prostřednictvím kurýrních společností PPL a Zásilkovny.

U platebních možností si můžete vybrat platbu na dobírku, bankovním převodem nebo můžete využít rychlé online platby pomocí platební karty.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Veškeré zboží na našem eshopu je možno objednat a doručit i na Slovensko. Na možnosti dopravy do dalších okolních států usilovně pracujeme.

Jak zjistím, jestli je zboží skladem na eshopu?

U veškerého zboží naleznete v detailu produktu skladovou dostupnost uváděnou jako „SKLADEM“ a tlačítko „Přidat do košíku“ je aktivní.

Je možno zboží objednané na eshopu vrátit na kamenné prodejně?

Tuto možnost nabízíme. Zboží lze vrátit na adrese kamenné prodejny.

Je možno zboží objednané na eshopu vyměnit v kamenné prodejně za jinou velikost?

Tuto možnost nabízíme. Zboží lze vrátit na adrese kamenné prodejny.

Je možné měnit obsah objednávky po jejím vytvoření?

Jelikož se snažíme všechny objednávky vyřídit rychlostí severské vánice, není již po vytvoření objednávky možná její úprava, co se obsahu týče.

Nejsem si jistý s výběrem produktu nebo potřebuji poradit.

Kdykoliv se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, buď na emailu objednavky@yosport.cz nebo na telefonním čísle 774 333 865 v pracovní dny od 9:00 do 15:00, se vším Vám velmi rádi pomůžeme a poradíme.

Jak si mám vybrat velikost bot? 

Pro určení správné velikosti bot je nejpřesnější metoda změření chodidla. Průvodce, jak přesně změřit délku nohy pro správnou velikost bot naleznete na tomto odkaze.

Jaká je životnost bot On?

Životnost závisí na mnoha faktorech – jedním z nich je například styl běhu, vaše hmotnost nebo povrch, na kterém nejčastěji běháte. Obvykle mají běžecké boty (obecně, nejenom On) životnost 500 – 800 km v závislosti na modelu a použitých materiálech. Po této vzdálenosti by mělo být na botách opotřebení již natolik viditelné, abyste věděli, že je dobré je vyměnit a předejít tak například zranění.

Mám pronační/supinační došlap, jsou pro mě boty On vhodné?

Naše patentovaná technologie tlumení CloudTec® se dokáže přizpůsobit individuálnímu stylu každého běžce, aktivuje svaly a pomáhá stabilizovat kotník tak, aby byl váš běh co nejvíce přirozený. Takže ano, jsou.

Jsou boty On vhodné i pro váhově těžší běžce?

Čím je běžec těžší, tím jsou nároky na odpružení a tlumení boty větší. Díky naší pokročilé technologii CloudTec® však boty ON nabízejí pohodlí při nošení a měkký dopad pro běžce všech váhových kategorií. Jen je potřeba zvolit vhodný model dle stylu běhu, váhy a výkonnosti běžce. Značka On nabízí vhodný model pro každého. 

Do jakého terénu a počasí jsou boty On vhodné?

Boty On se zrodily ve Švýcarsku, takže jsou všechny produkty testovány v různém ročním období i prostředí. V nabídce této značky najdete boty jak pro běh na silnici, tak v terénu a dokonce je několik modelů bot určených pro lehkou turistiku a pohyb v horách. 

Jsou On určené jen na běh, nebo je mohu nosit na turistiku nebo jako každodenní obuv?

Boty On jsme vyvinuli se systémem CloudTec®, který je určený speciálně pro běh. Postupem času vyšlo najevo, že jsou boty On vhodné i na jiné aktivity, jako je turistika nebo jakýkoli trénink. Vždy záleží na konkrétním modelu, který je uzpůsobený dané aktivitě. Boty On poskytují perfektní pohodlí pro jakýkoli sport i denní nošení.

Jaký model je vhodný pro širší/ užší chodidlo?

Každá bota má specifický střih a je proto vždy ideální je pečlivě vyzkoušet. Každopádně na širší nohu z portfólia modelů bot On doporučujeme pro běh na silnici modely Cloudmonster, Cloudstratus  nebo Cloudsurfer. Do terénu pak Cloudvista. Z volnočasových modelů jsou širšího střihu například Cloud X 3.  
Samostatnou kapitolou jsou pak některé modely bot ON, které jsou už vyráběny v širší variantě. Ty mají označení “wide” a lze si je pomocí filtru na e-shopu snadno vybrat. 

Jaký je rozdíl mezi pánským a dámským modelem ve stejné velikosti?

Pánské boty jsou navrženy tak, aby sedly na širší chodidlo, zatímco dámské modely nabízejí mírně užší střih. Nic vám ale nebrání pořídit si boty určené pro opačné pohlaví, určitě ale doporučujeme nejprve je vyzkoušet.

 

V čem je speciální šněrovací systém, tzv. Speedlaces u modelu Cloud?

Pouze model On Cloud je vybaven šněrovacím systémem, který umožňuje rychlé obouvání a perfektní přizpůsobení vaší noze. Pokud jsou Speedlaces příliš utažené nebo volné, dají se jednoduše nastavit dle vaší potřeby pomocí uzlů. Kromě tkaniček Speedlaces, ale najdete v krabici i klasické tkaničky.

Boty On mi občas trochu vržou. Proč? 

Značka On je specifická svou konstrukcí na principu Cloudů (obláčků), což přináší spoustu benefitů jako perfektní tlumení, odpružení a vůbec celkové pohodlí při běhu i chůzi. Občas se ale stává, že u některých modelů můžou tyto “obláčky” o sebe lehce třít a například v mokru pak vydávají zvuky. Vždy však záleží i na váze běžce, stylu jeho běhu či chůze a dalších parametrech. Toto je přirozená vlastnost použitých materiálů a technologií v botách On. Nikdy by se ovšem nemělo jednat o zvuk nepříjemný, který by snad bránil v užívání. 

Jak bych se měl/a starat o své boty On?

Doporučujeme boty čistit navlhčeným hadrem, kartáčkem. Nedoporučujeme boty prát v pračce, protože dlouhodobá vlhkost a hlavně nešetrné rychlé otáčky v pračce mohou botu poškodit. 

 

Můžu běžecké oblečení On nosit i běžně, do města?

Rozhodně! Vlastně to i doporučujeme. Naše oblečení je navrženo tak, aby vypadalo (a vy jste se v něm cítili) dobře jak při sportu, tak při běžném nošení.

Jak se mám starat o textilní produkty On?

Každý produkt vždy obsahuje konkrétní pokyny k údržbě a praní na visačce. 

Jak se společnost On staví k udržitelnosti?

Protože i my běháme a jakkoli trávíme čas venku, je pro nás otázka udržitelnosti stejně důležitá, jako pro vás.

Pořád se snažíme pracovat na našich produktech, vylepšovat je nejen po té technické a funkční stránce, ale i z hlediska udržitelnosti. Jako společnost se snažíme snižovat CO2 stopu prostřednictvím různých opatření, jak co se týče produktů, tak provozu. Naše strategie týkající se materiálů je zařazovat co nejvíce organickou bavlnu, recyklovaný polyester a vlnu od dodavatelů, kteří dodržují nejpřísnější pravidla chovu (mulesing free vlna). A už i při výrobě bot používáme veganské materiály. Co se týče našich dodavatelů, máme stanoven kodex, který je v souladu s normami ILO (International Labour Organization) a ETI (Ethical Trading Initiative).